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    (Die Seite wurde neu angelegt: „*Changed the !augment commands to work privately or in space. *Changed the ''!augment list''' command to show more augments when you have more than 30 weapon augments. *Changed portal battles to have a level cap. Any player above the cap will be brought down to the cap. *Changed the shop to allow players to see and purchase techs located on the left weapon. *Changed the drops in the system so that players who give a final hit to a monster have a chance to…“)
     
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    *System changed to use version.ver for system and system.sql versions.
    *System changed to use version.ver for system and system.sql versions.
    *Changed $return_winningstreak to work correctly with portal battles
    *Changed $return_winningstreak to work correctly with portal battles
    *Changed how capture points work to be clearer and easier to understand.
    *Changed Orb Fountain Battles to Streaks 50+ so there is a 30% chance monsters will try to defend it.
    *Changed BloodBoost and BloodSpirit skills to cost (3 *skilllevel)% HP.
    *'''!Save Battle Level ''' has been changed to only work on streaks of 11+. Anything below that cannot be saved.
    *The amount the Fullbring skill performs has been changed. Fullbring level and Streak # now play a role in increasing amount.
    *Slightly changed how the technology type StealPower works. Instead of storing all stats, it's now a $log of stats.
    *Changed the way the system generates the [Status Effects] list for the display. It is now possible to use them in translation.sql . to edit
    *The maximum number of TP that monsters/NPCs/Summons can have has been changed to 500.
    *'''!use''' changed so that you can use '''!use''' '''itemname ''' yourself if you want to use the item for yourself
    *Changed the way the system determines the favorite to win AI vs. AI combat to also include Metal Defense and the Monster Summon skill in its calculation.
    *Changed the way the system determines the next fight type so that OrbFountain and bosses cannot pass back-to-back unless a boss fight occurs before a guaranteed boss fight level
    *Changed the lockpicking skill so it no longer works on red chests
    *Changed the amount of damage done when using the same technique or attack. It now encourages players to swap weapons or switch their attacks.
    *Changed the way players purchase attributes so that a single attribute cannot be elevated to an obscene level above the others. You don't have to sit exactly the same, but at a certain distance from each other.
    *!score changed so that it updates without having to use !scoreboard first.
    *Each portal boss has been changed and updated to have a level cap
    *Changed PvP mode to disable Shadow Clones, Spirit of the Hero, and Quicksilver
    *Changed the code to allow partial target name matches on attacks and techs. You can now use '''/me normalattack orb''' to attack an orb_fountain monster. Or '''/me normalattack man''' for the maniac monster.
    *Changed the percentage with the CounterStance style from 1% to 2% per level.

    Aktuelle Version vom 8. Februar 2023, 18:00 Uhr

    Nachricht im Original (Version 3.0)
    *Die !augment-Befehle wurden so geändert, dass sie privat oder im Raum funktionieren. 
    *Der Befehl '''!augment list''' wurde geändert, damit mehr Erweiterungen angezeigt werden können, wenn man mehr als 30 Waffen Erweiterungen hat. 
    *Die Portalkämpfe wurden geändert, sodass sie eine Levelobergrenze haben. Jeder Spieler, der sich über der Obergrenze befindet, wird auf die Obergrenze gesenkt. 
    *Der Shop wurde geändert, damit Spieler Techniken sehen und kaufen können, die sich auf der linken Waffe befinden. 
    *Die Drops im System wurden so geändert, dass Spieler, die einem Monster einen letzten Schlag verpassen, eine Chance haben, einen Drop (Beute) von diesem Monster zu erhalten, falls dieser verfügbar ist. Die Standardchance beträgt 40% und kann mit SpoilSeeker erhöht werden. 
    *Der '''!myarmor'''-Code wurde geändert, um Rüstungen, die man nicht tragen kann, in Rot anzuzeigen, +1-Rüstung ist in dunklerem Blau und +2-Rüstung in leuchtendem Blau, um sie hervorzuheben. 
    *Die Schlossknacker-Fertigkeit wurde auf 3% pro Level geändert, statt 2% 
    *Böse Doppelgänger wurden so geändert, dass sie korrekt generiert werden, wenn der Benutzer mit dem Level synchronisiert ist. 
    *Geänderte Truhen, sodass rote Truhen niemals Mimics spawnen können. 
    *Der WERFEN-Befehl wurde geändert, sodass Spieler jetzt bestimmten NPCs Redorbs geben können. Der Befehl lautet '''/me throw # orbs to name''' Beachte, dass es nur bei bestimmten NPCs funktioniert, die RedOrbs benötigen, um im Kampf aktiv zu werden. 
    *Der WURF-Befehl wurde geändert, sodass Spieler im Kampf nur Gegenstände und Orbs in ihrem Zug geben können. Außerhalb des Kampfes können sie es immer noch tun. 
    *Die Art und Weise, wie das System NPCs auswählt, wurde geändert, sodass sie jetzt Streak-Minimums / -Maximums wie Monster und Bosse haben können 
    *Die Monster/NPCs vom Typ Inaktiv wurden geändert, sodass sie eine benutzerdefinierte Beschreibung haben können, wenn sie aktiv werden. Gebe in [descriptions] Awaken= und desc ein 
    *Die Datei scoreboard.html wurde geändert, um das Level des Spielers einzuschließen 
    *Der Trunkenheitsstatus wurde auf die letzten 2 Runden geändert 
    *Die THROW-Nachricht wurde geändert, um hoffentlich grammatikalisch korrekte Zeilen anzuzeigen, wenn Elemente angegeben werden, die auf y enden (z. B. Ruby). Beachte, dass bei der Verwendung des Befehls immer noch der Elementnamen verwendet werden muss, der sich im System befindet (z. B. Ruby, nicht Rubine). 
    *Die Art und Weise, wie das System mit negativen Statuseffekten auf Ziele umgeht, wurde geändert. Wenn der Spieler alleine kämpft, dauern die meisten nur 1 Runde. 
    *Die Art und Weise, wie das System alle Status-Timer ausführt, wurde geändert, um es konsistent zu machen und mit den anderen Statusänderungen korrekt zu funktionieren. 
    *Die Modifikatorüberprüfungen wurden geändert, sodass sie zusätzlich zum Rest auch nach dem Namen der Waffe suchen 
    *Die Art und Weise, wie das System Schaden anzeigt, wurde geändert, sodass widerstandener Schaden in Lila angezeigt wird, während erhöhter Schaden in Orange angezeigt wird. 
    *Die Art und Weise, wie das System die Meldung "Battle Open" anzeigt, wurde geändert, damit die Spieler besser verstehen, welche Art von Gefecht als nächstes ansteht. 
    *Die Chance auf einen Rettungskampf des verbündeten Präsidenten wurde auf 25% geändert und der Streak von 100 auf 20 gesenkt. Dies liegt daran, dass der Kampf nur stattfinden kann, wenn der NPC entführt wird und nicht wie früher wirklich zufällig ist. 
    *Die Generierung des Präsidenten der alliierten Streitkräfte wurde leicht geändert (statistisch) 
    *Die Chance, dass bestimmte spezielle Bosstypen auftreten, wurde geringfügig geändert. 
    *Die Art und Weise, wie das System Portalmonster verstärkt, wurde geändert, um sie hoffentlich näher an den synchronisierten Ebenen zu halten. 
    *Die Art und Weise, wie das System die Statistiken für Monster, NPCs und Beschwörungen erstellt, wenn sie auf das Schlachtfeld beschworen werden, wurde geändert. 
    *Die Art und Weise, wie die HP für Monster/Beschwörungen/NPCs/Bosse zu Beginn des Kampfes erhöht werden, wurde geändert. 
    *Dämonenportale wurden so geändert, dass Monster, die aus ihnen heraus spawnen, etwas kleiner sind als der Battle Streak. 
    *Die speziellen Bosse wurden so geändert, dass sie begrenzte Schlachten und andere Streak-Level als in früheren Versionen haben. 
    *Der Benutzer des System-Eigentümers (die erste Person in der Spiel-Admin-Liste) wurde auf 100 statt 50 geändert. 
    *Die Techniken wurden geändert, sodass mehrere Elemente über die Modifikatoranpassung eines Techs überprüft werden können 
    *Die Nachrichten zwischen Gefechten und offenen Gefechten wurden geändert, um die mIRC-Kennung $duration . zu verwenden 
    *Das System wurde geändert, um version.ver für die Versionen System und system.sql zu verwenden. 
    *$return_winningstreak wurde geändert, damit es korrekt mit Portalkämpfen funktioniert 
    *Die Funktionsweise von Eroberungspunkten wurde geändert, damit sie klarer und verständlicher ist. 
    *Orb Fountain Battles auf Streaks 50+ geändert, so dass eine Chance von 30% besteht, dass Monster versuchen, es zu verteidigen. 
    *Die Skills BloodBoost und BloodSpirit wurden geändert, um (3 *Skilllevel)% HP zu kosten. 
    *'''!Save Battle Level '''wurde geändert, um nur bei Siegessträhnen 11+ zu funktionieren. Alles darunter kann nicht gespeichert werden. 
    *Der Betrag, den die Fullbring-Fertigkeit ausführt, wurde geändert. Fullbring-Level und Streak # spielen jetzt eine Rolle bei der Erhöhung der Menge. 
    *Die Funktionsweise des Technologietyps StealPower wurde geringfügig geändert. Anstatt alle Statistiken zu speichern, ist es jetzt ein $log der Statistiken. 
    *Die Art und Weise, wie das System die Liste [Statuseffekte] für die Anzeige generiert, wurde geändert. Es ist jetzt möglich, sie in translation.sql . zu bearbeiten 
    *Die maximale Anzahl an TP, die Monster/NPCs/Beschwörungen haben können, wurde auf 500 geändert. 
    *'''!use''' geändert, sodass man '''!use''' '''itemname '''selbst verwenden kann, wenn man das item für sich selbst verwenden möchte 
    *Die Art und Weise, wie das System den Favoriten für den Sieg im KI-gegen-KI-Kampf ermittelt, wurde geändert, um auch Metallverteidigung und die Fertigkeit Monsterbeschwörung in seine Berechnung einzubeziehen. 
    *Die Art und Weise, wie das System den nächsten Kampftyp bestimmt, wurde geändert, sodass OrbFountain und Bosse nicht hintereinander passieren können, es sei denn, ein Bosskampf findet vor einem garantierten Bosskampflevel statt 
    *Die Lockpicking-Fertigkeit wurde geändert, sodass sie nicht mehr bei roten Truhen funktioniert 
    *Die Schadensmenge, die angerichtet wird, wenn die gleiche Technik oder der gleiche Angriff verwendet wird, wurde geändert. Es ermutigt Spieler jetzt, Waffen zu tauschen oder ihre Angriffe zu wechseln. 
    *Die Art und Weise, wie Spieler Attribute kaufen, wurde geändert, sodass ein einzelnes Attribut nicht auf ein obszönes Niveau über die anderen angehoben werden kann. Man muss zwar nicht ganz gleich setzen, aber in einem gewissen Abstand zueinander. 
    *!score geändert, sodass es aktualisiert wird, ohne dass zuerst !scoreboard verwendet werden muss. 
    *Jeder Portal-Boss wurde geändert und aktualisiert, um eine Level-Obergrenze zu haben 
    *PvP-Modus geändert, um Schattenklone, Spirit of the Hero und Quicksilver zu deaktivieren 
    *Der Code wurde geändert, um partielle Zielnamenübereinstimmungen bei Angriffen und Technikern zuzulassen. Man kann jetzt '''/me normalattack orb''' verwenden, um ein orb_fountain-Monster anzugreifen. Oder '''/me normalattack man''' für das Maniac-Monster. 
    *Der Prozentsatz mit dem CounterStance Style wurde von 1 % auf 2 % pro Stufe geändert.
    • Changed the !augment commands to work privately or in space.
    • Changed the !augment list' command to show more augments when you have more than 30 weapon augments.
    • Changed portal battles to have a level cap. Any player above the cap will be brought down to the cap.
    • Changed the shop to allow players to see and purchase techs located on the left weapon.
    • Changed the drops in the system so that players who give a final hit to a monster have a chance to get a drop (loot) from that monster if it's available. Default chance is 40% and can be increased with SpoilSeeker.
    • Changed !myarmor code to show unwearable armor in red, +1 armor is in a darker blue, and +2 armor is in brighter blue to make it stand out.
    • Lockpick skill changed to 3% per level instead of 2%
    • Changed Evil Doppelgangers to generate correctly when the user is synced to the level.
    • Changed chests so that red chests can never spawn mimics.
    • Changed the THROW command so players can now give redorbs to specific NPCs. The command is /me throw # orbs to name Note that it only works on certain NPCs that need RedOrbs to become active in battle.
    • The THROW command has been changed so that players in battle can only give items and orbs on their turn. Outside of combat, they can still do it.
    • Changed the way the system selects NPCs so they can now have streak mins/maxs like monsters and bosses
    • Changed the Inactive type monsters/NPCs so that they can have a custom description when they become active. In [descriptions] type Awaken= and desc
    • The scoreboard.html file has been modified to include the player's level
    • Changed drunk status to last 2 laps
    • Changed the THROW message to hopefully show grammatically correct lines when specifying elements ending in y (e.g. Ruby). Note that when using the command, you still need to use the element name that's in the system (e.g. Ruby, not Rubies).
    • Changed the way the system handles negative status effects on targets. When the player fights alone, most only last 1 turn.
    • Changed the way the system runs all status timers to make it consistent and work correctly with the other status changes.
    • Modifier checks have been changed to check for the weapon's name in addition to the rest
    • Changed the way the system displays damage so that resisted damage is displayed in purple while increased damage is displayed in orange.
    • Changed the way the system displays the "Battle Open" message to help players better understand what type of battle is coming up next.
    • Allied President's save fight chance changed to 25% and streak reduced from 100 to 20. This is because the battle can only happen if the NPC is kidnapped and isn't truly random like it used to be.
    • The generation of the president of the allied forces has been slightly changed (statistical)
    • The chance of certain special boss types appearing has been slightly changed.
    • Changed the way the system boosts portal monsters to hopefully keep them closer to the synced levels.
    • Changed the way the system creates stats for monsters, NPCs, and summons when they are summoned to the battlefield.
    • Changed the way HP increases for monsters/summons/NPCs/bosses at the start of battle.
    • Demon Portals have been changed so that monsters spawning from them are slightly smaller than the Battle Streak.
    • Changed the special bosses to have limited battles and different streak levels than previous versions.
    • Changed the system owner's user (the first person in the game admin list) to 100 instead of 50.
    • Techniques have been changed so that multiple items can be checked via a Tech's modifier adjustment
    • Changed the messages between battles and open battles to include the mIRC identifier $duration . to use
    • System changed to use version.ver for system and system.sql versions.
    • Changed $return_winningstreak to work correctly with portal battles
    • Changed how capture points work to be clearer and easier to understand.
    • Changed Orb Fountain Battles to Streaks 50+ so there is a 30% chance monsters will try to defend it.
    • Changed BloodBoost and BloodSpirit skills to cost (3 *skilllevel)% HP.
    • !Save Battle Level has been changed to only work on streaks of 11+. Anything below that cannot be saved.
    • The amount the Fullbring skill performs has been changed. Fullbring level and Streak # now play a role in increasing amount.
    • Slightly changed how the technology type StealPower works. Instead of storing all stats, it's now a $log of stats.
    • Changed the way the system generates the [Status Effects] list for the display. It is now possible to use them in translation.sql . to edit
    • The maximum number of TP that monsters/NPCs/Summons can have has been changed to 500.
    • !use changed so that you can use !use itemname yourself if you want to use the item for yourself
    • Changed the way the system determines the favorite to win AI vs. AI combat to also include Metal Defense and the Monster Summon skill in its calculation.
    • Changed the way the system determines the next fight type so that OrbFountain and bosses cannot pass back-to-back unless a boss fight occurs before a guaranteed boss fight level
    • Changed the lockpicking skill so it no longer works on red chests
    • Changed the amount of damage done when using the same technique or attack. It now encourages players to swap weapons or switch their attacks.
    • Changed the way players purchase attributes so that a single attribute cannot be elevated to an obscene level above the others. You don't have to sit exactly the same, but at a certain distance from each other.
    • !score changed so that it updates without having to use !scoreboard first.
    • Each portal boss has been changed and updated to have a level cap
    • Changed PvP mode to disable Shadow Clones, Spirit of the Hero, and Quicksilver
    • Changed the code to allow partial target name matches on attacks and techs. You can now use /me normalattack orb to attack an orb_fountain monster. Or /me normalattack man for the maniac monster.
    • Changed the percentage with the CounterStance style from 1% to 2% per level.